B bikinidegree #1 Medlem · västmanland · 1 inlägg 17 mar 2014 22:49 bikinidegree Medlem västmanland 1 inlägg 17 mar 2014 22:49 #1 Jag ska bygga ett rum i garaget, det ska dock bara användas på sommaren. Det är betonggolv och jag undrar om jag måste isolera eller om jag bara kan lägga på matta och använda strumpor? tacksam för svar #garage #golv #isolering
Jag ska bygga ett rum i garaget, det ska dock bara användas på sommaren. Det är betonggolv och jag undrar om jag måste isolera eller om jag bara kan lägga på matta och använda strumpor? tacksam för svar
GoForIt #2 Medlem · Jönköpings · 5 461 inlägg 19 mar 2014 08:59 GoForIt Medlem Jönköpings 5 461 inlägg 19 mar 2014 08:59 #2 Vad ska rummet användas för? Förvaring? Boende/sovrum? Betong direkt på mark är alltid kall att gå på. Även på sommaren. Beskriv mer vad du tänkt göra, så får du säkert fler svar med tips.
Vad ska rummet användas för? Förvaring? Boende/sovrum? Betong direkt på mark är alltid kall att gå på. Även på sommaren. Beskriv mer vad du tänkt göra, så får du säkert fler svar med tips.