Hej,
Har byggt ut huset, och byggaren har skjutit upp panel och lockläkt som är grundad och struken en vända.
Jag ska nu måla sista strykningen, men har märkt att en del av lockläkten är slarvigt målad sedan tidigare.
Behöver jag grunda och måla två strykningar där det saknas?
Skulle gissa att det är ca 25% av all lockläkt som ser ut som på bilden.