N Nygge72 #1 Medlem · Dalarna · 1 451 inlägg 4 maj 2024 12:42 Nygge72 Medlem Dalarna 1 451 inlägg 4 maj 2024 12:42 #1 Hej måste slangen gå i botten på en sån här PEM koppling, eller är det O-ringen inne i kopplingen som sköter själva tätningen? Dvs måste kanten på slangen vara helt rak, och i botten för att ej läcka. Tack på förhand Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej måste slangen gå i botten på en sån här PEM koppling, eller är det O-ringen inne i kopplingen som sköter själva tätningen? Dvs måste kanten på slangen vara helt rak, och i botten för att ej läcka. Tack på förhand
L largab #2 Medlem · Östergötland · 2 491 inlägg 4 maj 2024 16:26 largab Medlem Östergötland 2 491 inlägg 4 maj 2024 16:26 #2 Oringen tätar Dvs behöver ej vara perfekt skuret