Har idag en avluftningsventil, från toaletten, på vinden men vill nu skippa ventilen och dra ut ett rör genom yttertaket. Undrar nu om rördelen som går genom vinden måste isoleras? Ispropp på vintern?

Hälsningar Pelle
 
Staffans2000
Nix nix.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.