I imported_PE #1 Medlem · 48 inlägg 24 maj 2009 14:16 imported_PE Medlem 48 inlägg 24 maj 2009 14:16 #1 Har idag en avluftningsventil, från toaletten, på vinden men vill nu skippa ventilen och dra ut ett rör genom yttertaket. Undrar nu om rördelen som går genom vinden måste isoleras? Ispropp på vintern? Hälsningar Pelle
Har idag en avluftningsventil, från toaletten, på vinden men vill nu skippa ventilen och dra ut ett rör genom yttertaket. Undrar nu om rördelen som går genom vinden måste isoleras? Ispropp på vintern? Hälsningar Pelle
Staffans2000 #2 Bannad · 10 824 inlägg 24 maj 2009 20:23 Staffans2000 Bannad 10 824 inlägg 24 maj 2009 20:23 #2 Nix nix.