Jag har läst en del om importlagret.com här på forumet och såvitt jag sett har de flesta varit mycket nöjda med företaget och dess produkter. Själv funderar jag starkt på att beställa deras minsta modell A201L massagebadkar för endast 5995:-

Är det någon som har erfarenhet av detta badkar? Vore väldigt tacksam för all info jag kan få eftersom det inte går att se badkaret någonstans innan man beställer det, vilket är rätt surt.. vill inte köpa "grisen i säcken" men priset är ju ruskigt bra..
 
Jag lånar din tråd och frågar om det är någon som har erfarenhet av A111B, A208AL eller A403 ???
 
Hej,
Jag kan starkt rekomendera www.bt-trading.se
Där fick jag mycket bättre service, fick intryck av att dom
var lite stressade på importlagret.. :(

Dessutom har bt-trading längre garantier och bättre priser!!

Mvh

Memo
 
Tjena Dennis,
jag är själv i fart med att införskaffa mig en massagebadkar från importlagret.com
Jag har talats vid med dom per telefon och dom känns seriösa. Har även läst om dom och dom har många nöjda kunder.
Jag står mellan A208Al och A403.
då ringde jag dom och dom rekomenderade mig att gå in på fabrikens sida.
Där kan du även se den modellen du funderar över och läsa lite mer,
http://www.ssww.com.cn

Hoppas det var till ngn hjälp, och är det ngn som har feedback på dom modellerna jag funderar över så skriv gärna en rad.

//Daniel
 
Ni som köpt massagebadkar via Bt-trading, är ni fortfarande lika nöjda med era kar?

Jag undrar eftersom jag helst skulle vilja provsitta innan jag köper, tänk om man inte får plats!? Dessutom nu när vi vill kunna bada två samtidigt.

Om ni har tips på bubbelkar med plats för två vuxna så är det mycket välkommet.

Tack tack!

Kattis
 
memo,

Vilket badkar köpte du?

//Chessen
 
Själv beställde jag ett A407 innan jul och fick det i slutet av januari.
Beställde från importlagret och är mycket nöjd med både service och karet som funkar kanon..
 
Jag puffar lite på denna tråden..........
Finns det någon mer som handlat av BT-trading och Importlagret?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.