154 691 läst ·
2 049 svar
155k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 230 inlägg
Jag har beställt en motorsåg. Mest på skoj , en födelsedagsprecent till mig själv.
Kanske det kommer en recension så småningom så fler får veta om det var ett bra eller dåligt köp.
Men första tanken va faktiskt att det där skulle vart nått att käbbla med Maskintok och Skoge om... ♥️
Kanske det kommer en recension så småningom så fler får veta om det var ett bra eller dåligt köp.
Men första tanken va faktiskt att det där skulle vart nått att käbbla med Maskintok och Skoge om... ♥️
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 230 inlägg
