Jag kom att tänka på detta med försäkringar av hus.... måste man kanske ha gjort en geoteknisk undersökning för att om någonting händer med plattan o huset sätter sig eller ve o fasa glider iväg för att försäkringen ska gälla?
Vår grävare har sagt att allt ser bra ut (jag tycker det ser ut som sand) o att jag inte behöver göra en sådan undersökning.
Vad händer om det blir problem senare, får jag ta skiten då för att jag inte gjorde en undersökning?
Om jag gör en geoundersökning står de som ansvariga om det händer någontig då eller är det fortfarande mitt ansvar?
Är det nån som vet vad försäkringsbolagen säger om detta ???