Hej,

Planerar fristående trädäck för ett växthus.
Hur fungerar det med markskruv istället för plintar och är det enkelt att sätta själv?

Vilket djup bör den gå ner till för att vara stabil?
 
Stod med samma fundering för 2 år sen, men slutade med att vi (=snickarna vi anställde) ställde altanen rakt på befintliga stenplattor som legat i evigheter och låg stabilt. Vad har du för underlag idag?
 
Det är på gräsmattan som den ska stå.
Så känns för osäkert att sätta den på stenplattor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.