17 686 läst ·
24 svar
18k läst
24 svar
Markiser, vad har ni betalt?
Sida 1 av 2
Markis.se skulle kommit häromdan, men tyvärr blev det inställt. Tänkte hört om folk ville dela med sig av vad ni har för markiser, och hur mycket ni betalt. Är mest intresserad av terassmarkiser på ca 3*3m, och fönstermarkiser med sol-och-vind, men ju fler som skriver, desto bättre uppfattning får man ju..
Har nyligen köpt en fönstermarkis, Riviera 200 Plus, visserligen med band, cirka 2 meter bred.
3 700 kr inkl montering.
3 700 kr inkl montering.
Nu har jag inte markiser i den storleken du efterfrågar men du har inte fått så många svar så jag skriver ändå.
6 x 3 meter inkl. montering: ~17.000 kronor. Vev.
6 x 3 meter inkl. montering: ~17.000 kronor. Vev.
Redigerat:
Jag vill också skaffa markiser och har kollat lite på nätet och 5x3 m med motor hamnar på ca 16-17 000 ink. montering men utan kåpa/skydd. Skyddet kostar ca 3 000:-.
En fråga bara. Eftersom det här är nytt får mig kan jag inte så mycket om markiser så jag undrar om alla markiser tål vatten/regn så att man kan sitta på altanen medan det regnar också,eller är det bara solskydd?
En fråga bara. Eftersom det här är nytt får mig kan jag inte så mycket om markiser så jag undrar om alla markiser tål vatten/regn så att man kan sitta på altanen medan det regnar också,eller är det bara solskydd?
har rätt många och markiser som går runt ett burspråk m.m.
den stora är 6x3,6 m sol/, motor och kåpa.
har en elinstallation på 25000:- utöver markiserna.
strömavbrytarna sitter jämte markisen...detta är viktigt att ha.
alla markiser har givetvis sol/vind motor samt kåpor.
kan skriva om dom andra om intresse finnes...
mvh
estwing
liemannen: har du plumsat i en i plurret?
den stora är 6x3,6 m sol/, motor och kåpa.
har en elinstallation på 25000:- utöver markiserna.
strömavbrytarna sitter jämte markisen...detta är viktigt att ha.
alla markiser har givetvis sol/vind motor samt kåpor.
kan skriva om dom andra om intresse finnes...
mvh
estwing
liemannen: har du plumsat i en i plurret?
Redigerat: