6 045 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Markis från Skånska Byggvaror
Vi köpte därifrån förra året. Allt funkade smidigt och det var busenkelt att montera den. Fick hjälp av grannen att lyfta upp den, så beroende på storlek så rekommenderar jag minst två som lyfter och en som kan dra i skruvarna samtidigt.
Så här i efterhand rekommenderar jag att du tänker både en och två gånger om du ska ha motor eller inte. Vi köpte utan...vilket jag kan ångra lite så här i efterhand. Går iof sig att komplettera men ändå.
Så här i efterhand rekommenderar jag att du tänker både en och två gånger om du ska ha motor eller inte. Vi köpte utan...vilket jag kan ångra lite så här i efterhand. Går iof sig att komplettera men ändå.
Tack, det låter som markiser från SB "får godkänt". 
Motor hade vi tänkt oss och det låter som att vi inte bör tumma på det.
Tyvärr noterade jag precis att att maxbredd som går att köpa från SB är 590cm, vi skulle behöva 650-700cm, vad jobbigt det blev...
Motor hade vi tänkt oss och det låter som att vi inte bör tumma på det.
Tyvärr noterade jag precis att att maxbredd som går att köpa från SB är 590cm, vi skulle behöva 650-700cm, vad jobbigt det blev...
Medlem
· Västra Götaland
· 134 inlägg
Det är inte helt fel med 2 mindre bredvid varandra!!
Klicka här för att svara
