D09 #46 Medlem · västra götaland · 9 426 inlägg 9 aug 2014 21:40 D09 Medlem västra götaland 9 426 inlägg 9 aug 2014 21:40 #46 Menar ni när den är upprullad eller ute ? Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov Edit He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans"
Menar ni när den är upprullad eller ute ? Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov Edit He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans"
L Lutte #47 Medlem · Norrbotten · 3 374 inlägg 9 aug 2014 23:16 Lutte Medlem Norrbotten 3 374 inlägg 9 aug 2014 23:16 #47 D09 skrev: Menar ni när den är upprullad eller ute ? Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov Edit He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans" När den är upprullad! Är ju en viss resistans som utvecklar värme så tar man ut mycket effekt så kan den bli så riktigt varm. O ska du ha svetsen så behöver du gå upp i dimension annars kommer du bli harmynt av spänningsfallet i en lång "klen" kabel. Lite kuriosa, var med när en kille satte eld på svetskablarna modell fingertjocka. Han lindade inte ut allt innan han körde kolbåge på 650A
D09 skrev: Menar ni när den är upprullad eller ute ? Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov Edit He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans" När den är upprullad! Är ju en viss resistans som utvecklar värme så tar man ut mycket effekt så kan den bli så riktigt varm. O ska du ha svetsen så behöver du gå upp i dimension annars kommer du bli harmynt av spänningsfallet i en lång "klen" kabel. Lite kuriosa, var med när en kille satte eld på svetskablarna modell fingertjocka. Han lindade inte ut allt innan han körde kolbåge på 650A