D09
Menar ni när den är upprullad eller ute ?

Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov :)

Edit

He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans" :)
 
D09 skrev:
Menar ni när den är upprullad eller ute ?

Nja, får väl backa till att ha en egen slinga för belysning och en längre efter för andra behov :)

Edit

He he svetsen var faktiskt en av grejorna jag ville kunna nyttja på lite "distans" :)
När den är upprullad! Är ju en viss resistans som utvecklar värme så tar man ut mycket effekt så kan den bli så riktigt varm.

O ska du ha svetsen så behöver du gå upp i dimension annars kommer du bli harmynt av spänningsfallet i en lång "klen" kabel.

Lite kuriosa, var med när en kille satte eld på svetskablarna modell fingertjocka. Han lindade inte ut allt innan han körde kolbåge på 650A
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.