Bild på en grönt Luna Avant 320 trävarv i gott skick, med olika vinklar av maskinen, säljs för 2000 kr, hämtas i Alsjön.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Slipmaskin Tormek 2000 detaljer visas, inklusive märkplåt och instruktioner för precisionsslipning.
Skapa konto

Något för dig @stigen ? Eller snarare för din släkt på framsidan. Du har ju en fin sliplösning.

Frustrator Frustrator skrev:
[bild]
Något för dig @stigen ? Eller snarare för din släkt på framsidan. Du har ju en fin sliplösning.
Tack för tipset men dom har inte kommit till den fasen ännu.
Det är mer riv & slit som gäller.
Men om några år kan det bli aktuellt!
Dag

Pelarborrmaskin Arboga i verkstad omgiven av verktyg och material, till salu för 6 500 kr på Facebook Marketplace.
Skapa konto

stigen stigen skrev:
Tack för tipset men dom har inte kommit till den fasen ännu.
Det är mer riv & slit som gäller.
Men om några år kan det bli aktuellt!
Dag
Göm den bakom en vägg så hittar de den vid nästa renovering ;)

• Gilla
  • Haha
stigen och 1 till
  • Laddar…
Inget superpris men de kommer sällan ut i Hallandstrakten.. Bild på en grön bandsåg av märket Ejca b45 med sågspån runtom, fotograferad i ett verkstadsutrymme med verktyg och träbitar.
Skapa konto

Bordsåg med runt blad och träsågspån på metallbord, del av annons för en justersåg till salu.
Skapa konto

Grym annonstext. "Min är dock komplett med det som saknas på bilden"👍😁...så man ska alltså börja med att googla för att lista ut vilka delar som borde sitta på sågen för att kunna få en uppfattning om vad som säljs.

• Haha
  • Gilla
trycklös och 2 till
  • Laddar…
Jag tolkade det först som att han hade två sågar. En som han just gjort komplett och en som är rånad och säljs.

Ola C Ola C skrev:
Grym annonstext. "Min är dock komplett med det som saknas på bilden"👍😁...så man ska alltså börja med att googla för att lista ut vilka delar som borde sitta på sågen för att kunna få en uppfattning om vad som säljs.
Menar du att folk inte har stenkoll på vad som ingår för att göra en sån komplett? :S

Ola C Ola C skrev:
Märket finns ju med så den slår i alla fall 50% av annonserna jag läst idag.

• Gilla
trycklös
  • Laddar…
Kanske för sent, men jag tror att det är den som legat ute länge på blocket med trasig strömbrytare. 350 kg järn för den som vill ha.
Träsvarv i använda skick med trasig strömbrytare erbjuds gratis, står i garage med olika verktyg i bakgrunden.

• Gilla
stigen
  • Laddar…
Bandsåg Ejca BS500 i garage med verktyg och krukväxter. Maskinen är omgiven av trälådor och andra föremål. Säljs för 6 500 kr.
Skapa konto

Fyra bilder av en grön Kitty 636 rikt- och planhyvel, med två blå förpackningar av stålklingor. Maskinen har bränd motor.
Skapa konto

Klyven är ingen klyv utan en hyvel...
Och bandsågen är en kity bandsåg
Två maskiner på bild: en hyvel med träbänk och en grön bandsåg med silverfärgad skärm placerad utomhus.
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.