3 297 läst ·
15 svar
3k läst
15 svar
Markera alla som lästa
Sida 1 av 2
Har ej sökt efter om frågan ställts tidigare.
Skulle vilja ha den funktionen även under "Senaste inlägg"
I mobilappen finns den tillgänglig under "Meny".
Nu måste man gå till Forum och sedan längst ned.
Skulle vilja ha den funktionen även under "Senaste inlägg"
I mobilappen finns den tillgänglig under "Meny".
Nu måste man gå till Forum och sedan längst ned.
Tack, en till som tycker som jag.
Jag startade en tråd om detta ett bra tag sen men det har inte hänt ngt sedan dess ...
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=235867
Jag startade en tråd om detta ett bra tag sen men det har inte hänt ngt sedan dess ...
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=235867
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Menar ni att ni skulle vilja ha en "Markera allt som läst"-länk ovanför Senaste inläggen listan för att på så sätt "Börja om från början"?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Varför?
Du vet ju ändå att du inte har läst allt.
Om det då markeras som läst eller oläst spelar väl ingen roll :eek:

Du vet ju ändå att du inte har läst allt.
Om det då markeras som läst eller oläst spelar väl ingen roll :eek:
Jo, utifrån hur jag använder forumet annars skulle jag inte ha efterfrågat den och flera med mig tydligen.KnockOnWood skrev:
Däremot kanske inte alla gör det, så för den skull behöver den ju inte anses som onödig, eller?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jo, jag bara inte förstod varför.AndersS skrev:
Jag menar, vad gör det att vissa är markerade som olästa?
Allt stå ju i datumordning och du vet ungefär när du senast var inne och kikade.
Nej, jag börjar nog bli trött, dags att koja. Hjärnan har stannat.
Det är lite det att varje sådan här "liten" ändring får en massa annat bra att sluta funka ett tag.
Det är mitt intryck från de senaste månaderna i alla fall.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 840 inlägg
Föreslår att du läser den länkade tråden - syftet med funktionen förklaras där.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Har läst, men kan fortfarande inte förstå behovet.
Sorry
Sorry
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag ska undersöka saken närmare men jag lovar inget.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu går det att "Markera allt som läst" även i mobilversionen. Länken hittar ni under "Meny" som syns högst upp till höger.
