Har lite byggverktyg som jag gärna (nåja, i brist på annat) använder för lite finare jobb med, inte sällan med aluminiumdetaljer direkt mot trä. Ofta blir det fula märken från dessa, inte så det repar trät, men inte heller så det går att att använda på en slutbehandlad del.
Har någon samma problem? Finns bra lösning på detta mer än att köpa snickerimaskiner. Försökt tejpa men sen lossnar så får jag limrester istället.
Drabbade verktyg är sticksåg, handöverfräs, bordssåg.
Har någon samma problem? Finns bra lösning på detta mer än att köpa snickerimaskiner. Försökt tejpa men sen lossnar så får jag limrester istället.
Vad är det för fabrikat på verktygen?Den ofrivillige klåparen skrev:Har lite byggverktyg som jag gärna (nåja, i brist på annat) använder för lite finare jobb med, inte sällan med aluminiumdetaljer direkt mot trä. Ofta blir det fula märken från dessa, inte så det repar trät, men inte heller så det går att att använda på en slutbehandlad del.
https://www.boschtoolservice.com/se/sv/boschprof/spareparts/sticksaeg-gst-150-ce-3601E12000Den ofrivillige klåparen skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Brukar vara snabb leverans.
Redigerat:
Blir det märken från bordet eller anhåll, utmatningsstöd?Den ofrivillige klåparen skrev:
Kanske kan detta underlätta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://ernstp.se/butik/ytbehandling/glidmedel/waxilit-spray-400-ml/
Tog första bästa bild/butik nu.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Är det möjligt att ta bort vitlack från ett Malmstenbord?
Möbelsnickeri -
Hur jämna ut marken så att det lutar svagt ut, bort från torpet?
Grund & Markarbeten -
Hur få bort märken från högtryckstvätt på putsad fasad
Fasad -
Dra PVC rör under marken från stuprör
Vatten & Avlopp -
Har någon tagit bort färg från ett glasbord?
Färg, Måla & Tapetsera