Hej igen.. Jag har letat på forumet och försökt få lite anvisning på hur man ska gå till väga när man sätter dit maxits manschett och z-line ner i brunnen, hittar bara lite luddiga anvisningar. Allt kanske klarnar när man väl håller i kniven. Tänkte se om nån här har nån bra instruktion att följa för att få ner allt som man ska och för att ringen ska täta rätt. Spänner man ut manschetten eller är set medgörlig?
Alla tips är guld värda.. En fråga till, när jag kollade lim mm till z-linen så verkar dte vara 4815 som man ska ha, antar att man kör det vägg som golv. Fått fram genom forumet att det verkar vilka bubbla sig, isf skjuter jag bubblorna med bössan

I mon börjags det med golvet.
Tack så länge