26 389 läst ·
220 svar
26k läst
220 svar
Många upprörda när TV:n ska bli digital
1. Det är inte Com Hem som äger uttagen, eller kablarna. Mycket av dina åsikter verkar färgade av den felaktiga förutsättningen.AndersMalmgren skrev:
2. Jag hoppas att du tog hjälp av någon kvalificerad när du terminerade kablaget. Annars har du troligtvis orsakat störningar och problem för dina grannar i åratal.
Renoverare
· Stockholm
· 20 346 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 346 inlägg
Det var ju en tjomme några inlägg upp som tyckte det var väldigt viktigt att påpeka att en extradebitering som jag inte kan råda över, som inte ger mig något alls av värde och beslutats av politiker och inkasseras av mig genom statens våldsmonopol minsann var en avgift!A AndersS skrev:
Jag är mer intresserad av om det går att hitta en "klok idiot", någon som stött på en sådan?
OT om arbetsgivaravgift... På vårt företags lönespecar så listar man tydligt företagets lönekostnad, arbetsgivaravgiften, bruttolönen, preliminärskatt och så vidare. Innan vi bytte ekonomiföretag så skrev man också ut hur många/få procent av totala lönekostnaden som utbetalt belopp utgjorde. Detta borde fler arbetsgivare göra.
On topic: Har comhem stängt av krypteringen nu så att man kan se de kanaler som förr var analoga utan programkort? För några år sedan så behövdes programkort vill jag minnas.
On topic: Har comhem stängt av krypteringen nu så att man kan se de kanaler som förr var analoga utan programkort? För några år sedan så behövdes programkort vill jag minnas.