1 544 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Manchetter passar dåligt
Ska till och montera manchetter snart och testade lite. Det de ingående vattenledningarna (kopparrör) där 24 mm manchetten är för stor. Känns som om 18-20 mm hade varit lagom. Vet att det finns 10 mm manchetter men det är för litet.
Sen verkar 110 mm machetten vara otroligth "tajt" över toaröret. Ska det vara så? 55 mm manchetten gled på perfekt, borde ju vara så på både kopparör och toarröret.
Använder LIPs grejer.
Sen verkar 110 mm machetten vara otroligth "tajt" över toaröret. Ska det vara så? 55 mm manchetten gled på perfekt, borde ju vara så på både kopparör och toarröret.
Använder LIPs grejer.
Klicka här för att svara