Ska till och montera manchetter snart och testade lite. Det de ingående vattenledningarna (kopparrör) där 24 mm manchetten är för stor. Känns som om 18-20 mm hade varit lagom. Vet att det finns 10 mm manchetter men det är för litet.

Sen verkar 110 mm machetten vara otroligth "tajt" över toaröret. Ska det vara så? 55 mm manchetten gled på perfekt, borde ju vara så på både kopparör och toarröret.

Använder LIPs grejer.
 
T
Dom är flexibla som attans och ger efter, bara att trä på dom med våld.

Det går.......
 
och där det är tvärt om och jag har glipa mellan rör och manchett?
 
T
Fardelin skrev:
och där det är tvärt om och jag har glipa mellan rör och manchett?
Då är manschetten för stor, det ska vara jävligt tight när man trär på dom!
 
okej, bra. Får skaffa några till då.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.