Vi har ett tegelhus som är målat för ganska många år sedan. Nu vill vi fräscha upp huset och funderar på att måla igen.
Huset är målat med Pitong färg idag och det smiter lite. Vilken färg skall man använda för att måla om? Har läst lite på Fluggers hemsida och det verkar finnas på det oljefärg som skall gå att använda och silkat färg, vilket är bäst?