Farstatjej90
Montereyy Montereyy skrev:
Här är de bilderna jag fick för tre dagar sedan. Det ser mycket bättre ut än innan.[bild][bild][bild][bild]
Så du är nöjd med resultatet minus den trasiga toan? Med tanke på ursäkter i stil med försenad sprickbildning i toaletten efter tidigare trauma så trodde man ju helt klart att det var kört...🤔
 
  • Gilla
S7200
  • Laddar…
Bara jag som tycker dom nyaste bilderna luktar Ai?
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
Farstatjej90
Superkewl Superkewl skrev:
Bara jag som tycker dom nyaste bilderna luktar Ai?
Mycket välgjorda detaljer i så fall. Tror inte det.
 
J
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Mycket välgjorda detaljer i så fall. Tror inte det.
Tror inte jag heller men en klar förbättring mot det vi såg i filmen, tror ljuset gör mycket..
 
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Kom igen nu, 3e inlägget och redan oförskämd.
Här försöker vi hjälpa till, och är det något du inte förstår, fråga.
/Workingclasshero
Vad är det du inte förstår? ”Arbetet” ser förfärligt ut, ändå tycker att TS ska betala och gå vidare i livet. Är det du som är målaren?
 
  • Gilla
Jansson69 och 1 till
  • Laddar…
För att förtydliga så var lägenheten i väldigt dåligt skick och blev renoverad till det skicket som visas på klippet. Nu ser lägenheten ut som på bilderna, jag har ej varit där och tittat själv.

Anledningen jag skapade tråden var om jag har några alternativ med den trasiga toaletten och använde klippet för visa hur personen arbetar och om det hjälper att få rätt om toaletten. På svaren jag fått så verkar det som jag får betala för en ny och gå vidare. Tackar för intresse och alla svar.

Mvh
 
Har du haft lägenheten uthyrd?

Och fått panik över skicket när hyresgäst flyttat ut och tagit första firman som kunde till absolut billigast pris?
 
B
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Herregud. Jag har bara haft sönder en toalett men det var för att jag kastade en glasflaska i den.
Det var ju ännu mer naturligt än att någon skulle kunna stått på en wc och den blev defekt!
 
S Simonstahl skrev:
Har du haft lägenheten uthyrd?

Och fått panik över skicket när hyresgäst flyttat ut och tagit första firman som kunde till absolut billigast pris?
Nää. Den har stått tom sedan Augusti. Bästa pris var det nog inte heller med 50,000:- utan rot
 
Montereyy Montereyy skrev:
Nää. Den har stått tom sedan Augusti. Bästa pris var det nog inte heller med 50,000:- utan rot
Finns inte en chans att en målare har ställt till det sådär. Dessutom brukar de inte sätta lister och foder , men tydligen har denna firma gjort det.

Hoppas du blir nöjd , men jag tror fortfarande att videon du laddat ut är innan. Och bilderna efter.
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
C
S Simonstahl skrev:
jag tror fortfarande att videon du laddat ut är innan
Du menar att någon hade kladdat med färg i hela köket innan målaren kom, sen kom målaren dit och städade upp?
 
C cpalm skrev:
Du menar att någon hade kladdat med färg i hela köket innan målaren kom, sen kom målaren dit och städade upp
Ja det tror jag , sett många misslyckade försök från amatörer till en snabb renovering inför försäljning.
 
Montereyy Montereyy skrev:
Här är de bilderna jag fick för tre dagar sedan. Det ser mycket bättre ut än innan.[bild][bild][bild][bild]
Svårt att förstå skillnader då det var närbilder i videon.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Farstatjej90
B Bozzen skrev:
Det var ju ännu mer naturligt än att någon skulle kunna stått på en wc och den blev defekt!
Jag tog i varje fall inte betalt.
 
Montereyy Montereyy skrev:
Här är de bilderna jag fick för tre dagar sedan. Det ser mycket bättre ut än innan.[bild][bild][bild][bild]
Du ser inte om det faktiskt ser bra ut (dvs fackmannamässig kvalité) på bilder som dessa. Råder dig att ändå besöka lägenheten, eller skicka dit någon som du har förtroende för.
 
  • Gilla
Kardan79 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.