9 667 läst ·
46 svar
10k läst
46 svar
Målare hade sönder en toalett
Så du är nöjd med resultatet minus den trasiga toan? Med tanke på ursäkter i stil med försenad sprickbildning i toaletten efter tidigare trauma så trodde man ju helt klart att det var kört...🤔Montereyy skrev:
För att förtydliga så var lägenheten i väldigt dåligt skick och blev renoverad till det skicket som visas på klippet. Nu ser lägenheten ut som på bilderna, jag har ej varit där och tittat själv.
Anledningen jag skapade tråden var om jag har några alternativ med den trasiga toaletten och använde klippet för visa hur personen arbetar och om det hjälper att få rätt om toaletten. På svaren jag fått så verkar det som jag får betala för en ny och gå vidare. Tackar för intresse och alla svar.
Mvh
Anledningen jag skapade tråden var om jag har några alternativ med den trasiga toaletten och använde klippet för visa hur personen arbetar och om det hjälper att få rätt om toaletten. På svaren jag fått så verkar det som jag får betala för en ny och gå vidare. Tackar för intresse och alla svar.
Mvh
Har du haft lägenheten uthyrd?
Och fått panik över skicket när hyresgäst flyttat ut och tagit första firman som kunde till absolut billigast pris?
Och fått panik över skicket när hyresgäst flyttat ut och tagit första firman som kunde till absolut billigast pris?
Finns inte en chans att en målare har ställt till det sådär. Dessutom brukar de inte sätta lister och foder , men tydligen har denna firma gjort det.Montereyy skrev:
Hoppas du blir nöjd , men jag tror fortfarande att videon du laddat ut är innan. Och bilderna efter.
Du ser inte om det faktiskt ser bra ut (dvs fackmannamässig kvalité) på bilder som dessa. Råder dig att ändå besöka lägenheten, eller skicka dit någon som du har förtroende för.Montereyy skrev: