Vi har en brundörr med fönster brevid som ytterdörr.
Vi bor i radhus och alla har såna dörrar men jag skulle gärnavilja måla alla våra ytterdörrar vita, får man det? Eller måste man prata med alla grannar först?
 
Radhus....finns det en bostadsrättsförening har de säkert åsiker i frågan. Bor ni i ett område där särskilda regler gäller kring fasadens färgsättning kan byggnadsnämnden ha åsikter. Grannar kan det ju vara bra att prata med i alla fall så att alla parter slipper överaskningar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.