Har på gång att måla golv i gammalt garage under mark, diffusionsöppen färg har inhandlats och golvet rengjorts.
Men även väggarna lär målas när jag ändå är i farten.
Är väl lite mer pyssel då det blivit Sprickor i väggen på två ställen, och hål som ska tätas efter en gammal 2 fas kabel som suttit där.
Är det lämpligt målartvätt och grejs på vägg å, slipa och knacka bort lös puts och laga igen? Något annat man bör tänka på?
Är ju en innervägg mot utsidan som ska målas också och lär vara något mer utsatt för fukt.
Delar med en bild. Ska plocka fram fler under eftermiddagen om jag hinner.