Hej!
Har målat taket färdigt men blir inte riktigt nöjd. Det inringade på fotot är det som jag hakat upp mig på,syns mest när solen står på.
Är det att jag fått för lite färg där helt enkelt eller är det något annat det beror på?
Allt är målat med pensel kanske man ska testa roller istället?