Tjena
Jag håller på att renovera badrum i källaren. Tänkte behålla orginal träpanel i taket. I en del av rummet dka det vara bastu. Är det ok att måla hela taket med stopp-primer och sedan alcro våtrumsfärg och sen ha en del av detta som tak i bastu? Eller är det olämpligt mtp kemikalier i färgen som värms upp? Ha det!