D
Hej,
Tänkte snart måla om mitt lättbetonghus (byggt på siporexblock). Huset har inte målats om sen 72 så pga tid/väder så är det små små sprickor överallt på varje siporexblox.

Skulle behöva vägledning kring om jag innan måleritvätt bör laga med husfix eller nått annat och ”laga” eller fylla i dessa småsprickor innan jag börjar måla.

Eller om man ska tvätta först och sen laga och sist måla?
 
  • Ett gråmålat lättbetonghus med synliga slitage och små sprickor i fasaden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Naturligtvis tvättar man först husfix går bra att laga med
 
  • Gilla
Danjuz
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.