Min svärmor har ett vidrigt fult 70-talsbadrum.
Det är ingen svetsad våtmatta utan mer vinyltapet.
Hon vill inte kakla för hon anser att man inte får igen pengarna(bor i stooor kåk i Hässelby)
Istället vill hon måla om väggarna och låta den bruna plastmattan på golvet vara.

Är det en bra idé?
Skickar med en bild på hur det ser ut idag.
Jag skulle kakla om i modern stil, men det är jag det.
Och det handlar inte om pengar i detta fall, så hin skulle lugnt kunna kakla om.
Jag är ju behörig för att kakla dessutom :o
 
  • A_bad.JPG
Personligen tror jag att det finns få saker som är så lätta att få igen pengarna på som en badrumsrenovering med "vettiga" materialval. Om ni dessutom har kakelkompetensen i familjen skulle jag inte tveka! :)
 
Ja skulle kakla om jag vore du. Men det är hur som helst svärmor som bestämmer. Hur det än är e det hon som bor där. :) Din svärmor tycker kanske att det är enklare att bara måla. Och snabbt går det dessutom,men du får försöka övertala henne.

Lycka till ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.