2 263 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Måla om gammalt brunlaserat innertak
Har tänkt måla om ett stort vardagsrumstak som består av brunlaserat furu. Tänkte måla det vitt men är rädd att det ska krympa i skarvarna.
Finns det någon årstid man helst bör göra det under? Nåt annat man ska tänka på?
Tacksam för svar.
/L
Finns det någon årstid man helst bör göra det under? Nåt annat man ska tänka på?
Tacksam för svar.
/L
Klicka här för att svara