H hedde #1 Medlem · Västra Götaland · 543 inlägg 21 apr 2011 14:25 hedde Medlem Västra Götaland 543 inlägg 21 apr 2011 14:25 #1 Har en enkel fyrkantig byrå som jag nu slipat en del för att måla den vit. Hur skall jag gå till väga nu för att få ett så fint resultat som möjligt? En slät o fin byrå alltså.
Har en enkel fyrkantig byrå som jag nu slipat en del för att måla den vit. Hur skall jag gå till väga nu för att få ett så fint resultat som möjligt? En slät o fin byrå alltså.
E essends #2 Medlem · norrbotten · 219 inlägg 22 apr 2011 14:55 essends Medlem norrbotten 219 inlägg 22 apr 2011 14:55 #2 Grundfärg, slipa av ev resningar , välj en bra! Snickerifärg och verktygen ska vara av högsta kvalitet. Pensel alt. Roller ex skum, beroende på färg
Grundfärg, slipa av ev resningar , välj en bra! Snickerifärg och verktygen ska vara av högsta kvalitet. Pensel alt. Roller ex skum, beroende på färg