Jag är på väg att lämna i mina köksluckor för ommålning och tänkte då passa på att måla om skåpstommarna. Men eftersom det är ett kök från 70-talet så har samtliga stommarna plastlister på kanterna och jag undrar om man målar över dom eller om man tar bort dom och spacklar eller?
Och om jag målar över dom, hur får jag färgen o fästa?
Jätte tacksam för svar.
Mvh
Malin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.