Har precis ställt upp en liten friggebod i obehandlat virke.
Har kvar en burk Tinova V Olja och en burk Tinova VX färg från huset. Det kliar i sambos händer att ge sig på den stackars boden. Dagstemperaturen ligger visserligen runt 10 grader men på natten är det ca 5 eller lägre.
Vänta till i vår eller köra på?
Berit