Vi jämnade i förra veckan ut en ojämn betongplatta med ett nytt lager betong (5-100mm). Jag har läst att man bör vänta ~3mån innan man målar golvet med tvåkomponentsfärg. Är det möjligt att göra det tidigare? Vilka fel kan uppstå? Har någon av er målat tidigare än rekommenderat och uppnått ett shysst resultat? :thinking:

Tack på förhand! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.