Ska köpa en 18graders förrådsdörr och sätta i källaren. Frågan är om jag ska måla den innan jag sätter in den eller ska jag måla dörr+karm när den är insatt?
Ska man ta en "knast" färg innan den riktiga färgen? (för att den inet ska blöda igenom)
 
ingen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.