L Leaff #1 Medlem · 357 inlägg 19 maj 2006 14:18 Leaff Medlem 357 inlägg 19 maj 2006 14:18 #1 Ska köpa en 18graders förrådsdörr och sätta i källaren. Frågan är om jag ska måla den innan jag sätter in den eller ska jag måla dörr+karm när den är insatt? Ska man ta en "knast" färg innan den riktiga färgen? (för att den inet ska blöda igenom)
Ska köpa en 18graders förrådsdörr och sätta i källaren. Frågan är om jag ska måla den innan jag sätter in den eller ska jag måla dörr+karm när den är insatt? Ska man ta en "knast" färg innan den riktiga färgen? (för att den inet ska blöda igenom)
L Leaff #2 Medlem · 357 inlägg 9 jun 2006 22:37 Leaff Medlem 357 inlägg 9 jun 2006 22:37 #2 ingen?