Hej,
Ska montera ny förrådsdörr och den kommer omålad.
Ny på hösten sjunker temperaturen på nätterna så jag är lite orolig över målningen.
Går det att måla med utspädd linoljefärg inne i en carport tror ni eller finns bättre alternativ?
Tacksam för tips!