Ska sätta upp stolpar till altanräcke som ska målas vita men undrar vad som är bättre göra med den här ytan som kommer stå på regeln för att stolpen ska hålla så länge som möjligt, bara grunolja eller ska man måla också? Vad är bättre fuktmässigt tror ni? Obehandlad trästolpe som hålls över regelverk för altan med markerad yta som berörs av frågan om behandling.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.