Hej
Tänkte kolla om någon vet om man kan måla på sina befintliga betongpannor.
Hörde detta ryktesvägen då jag själv spolat av taket hemma. Oundvikligt när pannorna är ca 30år är ju att det lossar lite ytbeläggning så det vore schysst om möjligheten fanns.
Jimmyboy