Hej
Tänkte kolla om någon vet om man kan måla på sina befintliga betongpannor.
Hörde detta ryktesvägen då jag själv spolat av taket hemma. Oundvikligt när pannorna är ca 30år är ju att det lossar lite ytbeläggning så det vore schysst om möjligheten fanns.
Jimmyboy
 
Det går att måla dem. En kompis till mig plockade alla betongpannor och målade dem för hand innan hansatte upp dem igen(puuu..-jättejobb)
Tyvärr så flagnade färgen efter några år. Föreslår att du talar med en färghandlare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.