Vet inte riktigt vart man skulle lägga den här tråden....men jag provar här!
När man kollar på t ex www.hemnet.se ser man ofta att mäklarna (?) ritat upp en planlösning på huset. Jag vill göra samma sak med vår lägenhet men vet inte vilket program jag ska använda.