Vet inte riktigt vart man skulle lägga den här tråden....men jag provar här!

När man kollar på t ex www.hemnet.se ser man ofta att mäklarna (?) ritat upp en planlösning på huset. Jag vill göra samma sak med vår lägenhet men vet inte vilket program jag ska använda.

http://www.ornbydesign.se/

De har ritningar som är skitbra, men kan man göra dem själv på nåt vis?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.