Tjena!

Är ny på forumet och undrar om det är någon som kan hjälpa mig med mitt beslut? Jag har tänkt att skaffa mig en spikpistol nu inför kommande projekt i sommar. De spikpistoler som jag är intresserade av är Makita gn900se, paslode im90i eller hitachi Nr90gr. vilken är bäst av dem tre och vilken skulle ni rekommendera?
 
Pasloden skulle jag satsa på.
 
Har en Hitachi själv och skulle nog valt en Makita eller en Paslode före Hitachin, mestadels pga att Hitachin fortf. använder NiCd batterier.
 
Men Paslode har väl fortfarande bara produkter med NiCd batterier?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.