Hej!
Bidrar med ytterliggare en excentersliptråd men med fokus på ett märke och en modell nämligen Makita BO6040. Har du några erfarenheter av den?
Har sökt på forumet och det står inte så mycket om den och skall sanningen fram är jag mycket nyfiken på denna apparat.
På vissa ställen gillas den skarpt och i nåt test blev den sågad på ett par punkter.
Så nu över till din/dina erfarenheter. Allt är av intresse!
/Mattias