Jag har en bred (5m) g60 port med Magic 1000 motorn.
Själva porten är jag nöjd med nu när den är monterad. Monteringsinstruktionen var inte direkt bra och förborrade hål stämde inte för gångjärnen som monteras mellan portbladen.
Motorn är jag hittills nöjd med, inga problem alls, smidig montering. Den öppnar och stänger ganska snabbt. Dock trodde jag att motorn skulle pressa ner porten mera när den stängs, har nämligen en liten glipa (beror på golvet, inte porten) som jag hade hoppats på skulle försvinna, den gör det om man pressar ner porten själv med foten.
Vilka funktioner är det som inte finns på Magic 600?
Känner att det är lite tunt med erfarenhet från min sida då jag inte haft detta så länge, men ställ gärna frågor så ska jag försöka svara.