Hej
Har lagt golvvärme i mitt nya badrum (betong golv) på ca5kvm och dragit slangarna till pannrummet 2m ifrån där jag monterat en m60minishunt till fjärrvärmecentralen. Kan jag köra shunten utan termostat och låta den följa fjärrvärmens utegivare eller är det dumt? Isåfall hur gör jag? Har för mig att jag läst att folk kört utan och reglerat manuellt om det behövs.
Var lite bökigt att montera en termostat med kapillärrör och vill helst undvika att köpa att som behövs för en trådlös.
Tacksam för svar