Hej har en lyfco 1800 som beter sig konstigt den åker till laddstationen där står den bara och slirar bryter efter ett tag då står det kontrollera slingan.ibland åker han in till laddstationen då står det laddar i displayen efter ca 4 sen börjar den slira igen . Annars funkar den bra...vad kan det vara för fel
Redigerat:
Klicka här för att svara