Fick det aldrig att släppa ut genom säkerhetsventilen.. Jag fick bygga en lång kanal med avloppsrör, sen drog jag ur proppen i botten. Tack för hjälpen alla :)
 
  • Älska
  • Gilla
Jannejoel och 1 till
  • Laddar…
Är nog viktigt att göra allt i rätt ordning för att få häverten att fungera. Typ öppna varmvattenkran på övervåning, öppna säkerhetsventilen, sist stänga inkommande vatten till beredaren. Eventuellt få någon att strypa spillröret från säkerhetsventilen så inte luften går bakvägen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.