1 912 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Lutning på pulpettak (frigga)
Hej!
Nybliven villaägare och ny i detta forum, så det kommer nog komma en del frågor framöver..
Planerar bygga en friggebod på 10 kvm med pulpettak. Räcker det med 3° lutning på taket eller borde jag öka på?
Tacksam för hjälp!
/G
Nybliven villaägare och ny i detta forum, så det kommer nog komma en del frågor framöver..
Planerar bygga en friggebod på 10 kvm med pulpettak. Räcker det med 3° lutning på taket eller borde jag öka på?
Tacksam för hjälp!
/G
Klicka här för att svara