Hej.
Vi har en tomt i dalarna. Lutningen där huset skall stå är ca: 1m. Det är ängsmark och vi skall ha platta på mark. Har tänkt att schakta ur och fylla upp. Någon som gjort något liknande och om ni stötte på några problem samt om det blev dyrt.
Tacksam för svar ??? ???
Vi har en tomt i dalarna. Lutningen där huset skall stå är ca: 1m. Det är ängsmark och vi skall ha platta på mark. Har tänkt att schakta ur och fylla upp. Någon som gjort något liknande och om ni stötte på några problem samt om det blev dyrt.
Tacksam för svar ??? ???
Klicka här för att svara



