4 753 läst ·
8 svar
5k läst
8 svar
Lutande fönsterbräde i badrum???
...har jag aldrig träffat på i mitt liv förut men Trivselhus påstår att så sla det vara av någon konstig anledning.
Det innebär ju att jag inte kan sätta blommor eller annat i mitt badrumsfönster!?
Är det så det ska vara?
Någon annan som har fått det likadant?
Det innebär ju att jag inte kan sätta blommor eller annat i mitt badrumsfönster!?
Är det så det ska vara?
Någon annan som har fått det likadant?
Mina föräldrar har raka fönsterbrädor i sitt hus.
Men de besiktade sitt hus inför försäljningen så fick de nerslag på just det därför att om det kommer vatten på fönstret (te.x. från duschen el. Imma) så skulle det kunna ligga kvar och ev. bli en vattenskada el. mögla.
Men de besiktade sitt hus inför försäljningen så fick de nerslag på just det därför att om det kommer vatten på fönstret (te.x. från duschen el. Imma) så skulle det kunna ligga kvar och ev. bli en vattenskada el. mögla.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Vi har ett TH och i badrummen, där vi har tre styck 5/5 fönster på lodrät rad är det nedersta lutande.
Vårt Trivselhus har också lutande bänkar i bad/toa. Säljaren sade till oss att detta var standard och att vi kunde be snickaren ändra om vi inte ville ha det så.
Vi har behållit lutet i alla badrummen. Håller allt skräp borta och sikten fri.
Berit
Vi har behållit lutet i alla badrummen. Håller allt skräp borta och sikten fri.
Berit
Annars kan man använda "slingerduk" som vi på sjön kallar det...Dream_of_8848_alt. skrev:
Klipp til en rund ring i samma storleksom krukan, och placera kruan på den så at den inte syns...
Kan det få krukor att stå pall Nordatlantens vinterväder, så klarar det defenitivt din fönsterkarms lutning.. ;D ;D ;D
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Klicka här för att svara