C crydin skrev:
Hej.
Jag har en z40 jag vill sälja.
Hälsningar
Carl
Ok. Var bor du?
 
T Toltorpsfixaren skrev:
Ok. Var bor du?
Nässjö
 
C crydin skrev:
Nässjö
 
Hmm. Bor o Mölndal, men är nu ett par dar i Kristinehamn och nojsar med barn och barnbarn. Vad vill du ha för din maskin?
 
Hmm. Bor o Mölndal, men är nu ett par dar i Kristinehamn och nojsar med barn och barnbarn. Vad vill du ha för din maskin?
 
T Toltorpsfixaren skrev:
Hmm. Bor o Mölndal, men är nu ett par dar i Kristinehamn och nojsar med barn och barnbarn. Vad vill du ha för din maskin?
Jag hade inte tänkt sälja den just nu men ger du mej ett bra pris så vore det inte fel.
Jag vet att den är eftertraktad om jag lägger ut den på annons
 
Jag har ingen aning om vad en Z40 kan vara värd. Jag tog med min till Gran Canaria för tre år sedan då den förmodligen skulle behövas bättre där än här. Har nämligen flera större maskiner här och på GC används inte trä i någon större utsträckning. Jag köpte min för så längesedan att jag inte minns vad jag betalade, men det var småpengar. Du skriver att de är eftertraktade, trots att enkla slitagedelar som drivremmar inte tycks gå att köpa, och vet vad de är värda. Du får klämma ur dig ett pris. Det brukar vara så när man ska sälja bruksföremål. För den är väl ändå inte att betrakta som en klenod?
 
T Toltorpsfixaren skrev:
Jag har ingen aning om vad en Z40 kan vara värd. Jag tog med min till Gran Canaria för tre år sedan då den förmodligen skulle behövas bättre där än här. Har nämligen flera större maskiner här och på GC används inte trä i någon större utsträckning. Jag köpte min för så längesedan att jag inte minns vad jag betalade, men det var småpengar. Du skriver att de är eftertraktade, trots att enkla slitagedelar som drivremmar inte tycks gå att köpa, och vet vad de är värda. Du får klämma ur dig ett pris. Det brukar vara så när man ska sälja bruksföremål. För den är väl ändå inte att betrakta som en klenod?
Jag köpte min för 1000kr eller om det var 1500kr. Och de flesta på blocket brukar ligga mellan 1000-3000kr beroende på skick och var i landet..
 
Frustrator Frustrator skrev:
Jag köpte min för 1000kr eller om det var 1500kr. Och de flesta på blocket brukar ligga mellan 1000-3000kr beroende på skick och var i landet..
Ok, och i vilket skick är din? Kan tänka mig ta omvägen om Nässjö när jag kör hem på tisdag.
 
T Toltorpsfixaren skrev:
Ok, och i vilket skick är din? Kan tänka mig ta omvägen om Nässjö när jag kör hem på tisdag.
Inte jag som vill sälja min så bättre crydin säger vilket skick hens är.
 
Ehh, crydin? Som sagt; chick och pris?
 
C crydin skrev:
Jag hade inte tänkt sälja den just nu men ger du mej ett bra pris så vore det inte fel.
Jag vet att den är eftertraktad om jag lägger ut den på annons
Frustrator Frustrator skrev:
Inte jag som vill sälja min så bättre crydin säger vilket skick hens är.
Ok. Var lite ouppmärksam och blandade ihop dig Frustrator med crydin. Beklagar.
 
C crydin skrev:
Jag hade inte tänkt sälja den just nu men ger du mej ett bra pris så vore det inte fel.
Jag vet att den är eftertraktad om jag lägger ut den på annons
Nå crydin, vill du uppge skick och vad du vill ha för din Z40?
 
T Toltorpsfixaren skrev:
Hej, trodde först att jag inte hade manualen, men gick och kollade och hittade den faktiskt! Det är den orangea original-manualen. Har inte lyckats koppla ihop scanner och laptop ännu, men kan ta bilder med telefonen och skicka.
För övrigt skulle jag gärna köpa en Z40 till då jag saknar en del reservdelar. Så hör gärna av er om ni vill sälja.
Finns som sagt uppladdat i tråden.😀
 
  • Gilla
jonatan 55
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.