2 549 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Lukt från isoleringen
Medlem
· Västra Götaland
· 133 inlägg
Hej
Jag har fått ett garage byggt i veckan. Det är ett isolerat garage. Vi började idag lyfta in lite utemöbler. Då kände jag en doft. Typ kokt/ruttet ägg. Luktar mest på vinden. När jag öppnade en byggavfalls påse på tomten med överbliven isolering, så är det samma doft.
Vi har inte fått in el, så garaget har ännu inte blivit uppvärmt.
Är denna lukt normal? Kan jag göra nåt åt det?
Fakturan från byggaren skall betalas nästa vecka, tänkte ringa han om detta men vill kolla först någon stött på detta.
Jag har fått ett garage byggt i veckan. Det är ett isolerat garage. Vi började idag lyfta in lite utemöbler. Då kände jag en doft. Typ kokt/ruttet ägg. Luktar mest på vinden. När jag öppnade en byggavfalls påse på tomten med överbliven isolering, så är det samma doft.
Vi har inte fått in el, så garaget har ännu inte blivit uppvärmt.
Är denna lukt normal? Kan jag göra nåt åt det?
Fakturan från byggaren skall betalas nästa vecka, tänkte ringa han om detta men vill kolla först någon stött på detta.
Medlem
· Västra Götaland
· 133 inlägg
Skönt att höra. Vet ej om det är glasull dock.
Klicka här för att svara