Hej,

Vi håller på och bygger ett varmgarage. Vi ska snart blåsa lösull på mellantaket. Vi har lagt vindskyddsskivor ända upp till plåttaket. Vindskyddsskivor andas ju nog men andas dom tillräckligt?

Skulle man behöva såga bort lite av vindskyddsskivorna högst uppe så att det blir en springa mellan plåttaket och vindskyddsskivorna?

Här är en bild på hur det ser ut för tillfället...



http://www.ladda-upp.com/bilder/58254/vindskyddsskiva





Mvh

Anders
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.