Tjena,
Tänkte kolla om någon har något tips eller vet något hur man ska göra.
Det är så här att på vår tomt 1100kvm går 2 luftledningar till gatubelysning, dessa går så nära huset som 4m och det finns inga dokument eller så ang servitut eller ledningsrätt.
Problemet är som sådant att jag vill bygga ut där dom går och undrar om någon vet om man kan begära att dom flyttas alt grävs ner?

Tacksam för alla svar som kan hjälpa
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.