Jag tänkte investera i en kamin av något slag, förmodligen en braskamin, som kompletterande värmekälla.
Bör jag ta förbränningsluften utifrån huset? Hur löser man det i så fall på ett bra sätt?
Tacksam för synpunkter!
/Torparn
 
Tjena kungen...
Kolla neråt i avdelningen eller använd sökfunktionen - det finns några trådar som analyserat det där ingående.
 
Jag säger: absolut. Precis som förra gången.
 
Låter som ett bra svar tycker jag. Då ska jag se om jag hittar de tidigare inläggen om detta.
svejs!
/Torparn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.