3 353 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Luftintag till kamin..
Jag tänkte investera i en kamin av något slag, förmodligen en braskamin, som kompletterande värmekälla.
Bör jag ta förbränningsluften utifrån huset? Hur löser man det i så fall på ett bra sätt?
Tacksam för synpunkter!
/Torparn
Bör jag ta förbränningsluften utifrån huset? Hur löser man det i så fall på ett bra sätt?
Tacksam för synpunkter!
/Torparn
Låter som ett bra svar tycker jag. Då ska jag se om jag hittar de tidigare inläggen om detta.
svejs!
/Torparn
svejs!
/Torparn
Klicka här för att svara