Planerar att installera en andra L/L värempump på övervåningen, men branshen verkar ha fått ett ökat inslag av lycksökare sedan vi installerade den förra (2003). Dessutom är den här installationen lite krångligare än vanligt, med bl a långa rördragningar för att få utedelen på en bra plats.
Någon som kan rekommendera en bra installatör ?